czwartek, 19 kwietnia 2018

Drugie życie pamiątki komunijnej w kolorze pudrowym z odrobiną złota

Zagoniona jestem od dobrego miesiąca i dziś też wpadam tu tylko na moment, ale opis dzisiejszej pracy będzie ciut dłuższy niż ostatnie...

Mianowicie pamiątka, którą dziś pokazuję powstała dobry miesiąc temu, a to że dopiero dziś wskakuje na bloga nie jest spowodowane brakiem czasu, a kwestiami niezależnymi ode mnie.
Otóż praca uległa uszkodzeniu w transporcie... niestety.. i trudno mi powiedzieć czy to z winy mojej czy doręczyciela, ale do adresata dotarła w stanie uszkodzonym-naruszonym.

Od pani Magdy (mamy Wiktorii) pamiątka wróciła do mnie dość pokiereszowana.. :( taka biedna i popsuta poleżakowała na biurku dobry tydzień, aż w końcu nabrała mocy urzędowej i została zrenimowana :) i chyba się udało.. :))

Pamiątka - magic book, który jest pierwszą w moim dorobku pracą tego typu, dostała drugie życie i mam nadzieje, że teraz już będzie wszystko ok?

Poniżej kilka zdjęć pamiątki w pierwszej wersji, która uległa uszkodzeniu.
Papiery to UHK Gallery i LaseroweLOVE, tekturka - Eko-Deco.














A tutaj zdjęcia pamiątki po reanimacji. Zmiany nie rzucają się mocno w oczy, ale są :)












Wyzwania:


Bloom Craft - ten dzień



Dzięki serdeczne za uwagę :)

4 komentarze:

  1. Śliczna jest a te cekinowe dodatki dodają jej blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie pudełko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza papierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca :) Dziękuję, że zgłosiłaś się na wyzwanie Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...