sobota, 21 kwietnia 2018

Ramki dla rodziców chrzestnych - komunijne podziękowania

Te ramki to takie trochę wyzwanie dla mnie było - bo i pierwszy raz takie ramki przygotowywałam, i duża odpowiedzialność, bo to podziękowania dla rodziców chrzestnych.
Postawiłam na delikatną, podrowo-różową kolorystykę, połączoną z bielą i kremem. Do tego trochę kwiatów, ciut ażurów... iii chyba się udało :)

Ja jestem zadowolona :))

Ramki znajdziecie też na blogu Papierowego Potwora, bo powstały właśnie z potwornych grafik do druku - zapraszam.













Pozdrawiam i udanego weekendu :))

6 komentarzy:

  1. Śliczne te ramki, takie delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne podziękowania, śliczne pamiątki :) Czy te ramki sa z ikea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ;) ramki ikeowskie :))

      Usuń
    2. Tak myślałam, szkoda, że mam tam tak daleko:(

      Usuń
    3. ja też mam "kawałek" do Ikei, więc zamówiłam w internetach ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...