poniedziałek, 21 maja 2018

Miętowa kartka w pudełku na komunię

Kolejny majowy tydzień - START! :) i pracy co niemiara... Dzień zaczęłam od ofotografowania sterty kartek, wysyłek sterty zamówień na nadchodzący weekend, następnie szybkie odpowiedzi na też stertę wiadomości, następnie zasiadłam do sklejania kolejnej sterty zamówień, a ten post publikuje się sam, o! :D

A wczoraj natomiast spędziłam przefantastyczne popołudnie z rodziną w Bieszczadach, zapoznałam nowego, maluśkiego członka familii i odpoczęłam od zgiełku wielkiego miasta. Ehh... cudne i wzruszające chwile :))

Ale wracając do dzisiejszej pracy - kartka komunijna w pudełku dla Michała. W kolorystyce biało-miętowej. Ozdobiona kwiatami, tasiemkami i cekinami.










Udanego tygodnia dla wszystkich :))

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...