czwartek, 10 maja 2018

W mojej kolorystyce kolejny magic book na I Komunię Świętą

Tworząc dzisiejszą pamiątkę wyżyłam się w tamatyce mojej ukochanej zieleni :D Dodałam do tego odrobinę żółtych i szarych dodatków, i z efektu końcowego jestem bardzo usatysfakcjonowana :)

Połączyłam kolekcje papierów GP oraz Craft o'Clock, dodałam trochę gazy, tekturkę od Eko-Deco, scrapki, cekiny, kwiaty i grafikę z tekstem. Całość jest zawiązywana białą rypsowaną tasiemką.

No jak nic - jest to moja kolorystyka :)















Wyzwania:





Zdjęcie użytkownika Sylwia Spryszak.



Dzięki za uwagę i spokojnego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. Alez PIEKNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca :) dziekuję za udział w zabawie na blogu it's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, te zielone dodatki pasują tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne kolory;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Dziekuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie i super, takie nietypowe kolorki, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...