niedziela, 13 lipca 2014

Duet dla Pary

Witajcie przy niedzieli! :)

Dziś o duecie. Dwie kartki na jedną i tą samą imprezę, i dla jednych i tych samych osób - Martyny i Mateusza.
Kartki wykonane w biegu i na prędkości, co nie wiem czy widać, bo staram się być dokładana, ale wierzcie mi, że naprawdę tak było - niewiele czasu, za oknem pogoda nie napawająca inspiracją i natchnieniem, a kartki potrzebne na już i potrzebne AŻ DWIE! :)
Ale, ale... czegóż się nie robi dla Kachy! ;) Kacha właśnie potrzebowała tych kartek na już, a właściwie to na wczoraj. Jako, że Babeczka ta ma smykałkę, żyłkę i zadatki na świetnego marketingowca, baa, mało tego - na świetnego marketingowca mego (tak, tak, podlizuję się...:D ale tylko trochę!), więc się spięłam, ogarnęłam, nabałaganiłam i - tadam - ukleiłam! :D

Pierwsza kartka powstała z kolekcji pięknych, pastelowych papierów Sweet Home i bilecików Scrapberry's - wydaje mi się, że połączenie wyszło całkiem przyjemne. Dorzuciłam do tego róże wyszukane na Inspirello, trochę białego sznurka i kwiatowy button.
Czy całość się nie gryzie?... hmm, według mnie karteczka wyszła całkiem przyjemna dla oka :)
Jako, że pracowałam z mapką, która od razu przypadła mi do gustu :) to kartkę zgłaszam na mapkowe #7 wyzwanie do Pracowni Rękodzieła SZOK.









Do drugiej z dzisiejszej pary kartek, użyłam romatycznych papierów Rozalki. Do tego obrazek z zakochanymi gołąbkami :) kokardka z niebieskiej wstążki, kawałek naturalnego sznurka i kilka przezroczystych koralików. Całość zdobi piękny ćwiek Scrapberry's i drobne niezapominajki z UHK Gallery.
Zapraszam na drugą część:





Dziękuję za cierpliwość, bo dziś wyszło wyjątkowo dużo tego wszystkiego!...
Standardowo - proszę o trzymanie kciuków za udział w wyzwaniu ;)

Pozdrawiam!
K.

9 komentarzy:

  1. Jako pośrednik stwierdzam iż....oba dzieła zostały docenione, a że głodna jestem sławy ( nie wspomnę już o udokumentowaniu posiadanych umiejętności ) ... postaram się nadal pośredniczyć. Tymczasem pozdrawiam i czekam na kolejne cacka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatnie pastelowa kompozycja... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne, pośrednik zadowolony, to dobrze i reszta też. Czegóż chcieć więcej :)) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Bejbe :D Twoje jagody też pierwsza klasa!! :)

      Usuń
  4. Piękny, romantyczny nastrój obu kartek. Pierwsza szczególnie wpada w oko :)
    Dziękuję za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie, przeogromnie dziękuję za ten pozytywny komentarz! Aż mi się micha cieszy z radości i czytam go już któryś kolejny raz- bardzo dziękuję!!! :)

      Usuń
  5. piękne karteczki,ta drugavnawet bardziej mi sie podoba, ale obie są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...