środa, 19 listopada 2014

Ode mnie i dla mnie

Kartkę wysłałam, kartkę otrzymałam :) i to już z życzeniami świątecznymi!
Dziwne to takie trochę, bo dopiero połowa listopada, ale bardzo przyjemne... zarówno dawanie jak i otrzymywanie kartek :)
Kartki dwie dzisiejsze powstały w związku z zabawą organizowaną na blogu Artimeno.
Pierwszą kartkę, za którą ogrooomnieee dziękuję, otrzymałam od Martuszki - oto ona, kartka znaczy:



A tą poniżej przygotowałam dla Wandy, której przy okazji chciałam baaaardzo bardzo podziękować za przebogatą przesyłkę, która była 'tylko' nagrodą pocieszenia w zabawie, a cieszę się z niej (tej przesyłki znaczy) jakbym najzwyczajniej wygrała! Jeszcze raz - bardzo Ci Wando dziękuję!! :)

A wracając do kartki, to przygotowałam ją z chyba już zapomnianych Cukrowych Groszków z Ulicy Ptasiej oraz Ciepłej Zimy. Papierów nie potargałam tym razem, ale pociapałam tu i ówdzie, kremową farbą akrylową. Do tego kokarda na bogato :) oraz całe stado bezbarwnych dżetów. No i napis, tym razem od Novinki.







Podsumowując - świetna zabawa i mam nadzieję, że nieostatnia taka!! :D

Pozdrawiam
K.

3 komentarze:

  1. Widzę, że i u Ciebie zagościł Lemoncraft:) Super karteczka. W karteczce Martuszki przeurocza jest ta choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąteczne papiery Lemoncraft są piękne :) od zeszłego roku je uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...