czwartek, 3 grudnia 2015

Idzie nowe...

...i to nie jedno nowe idzie!!

Poza tym, że za chwilę będzie Nowy Rok :) to wczoraj na blogu Eko-Deco ukazała się moja pierwsza praca inspiracyjna. No duma mnie rozpiera, no!! :D

Oprócz tego - co niektórzy już wyczaili - rozpoczęłam przygodę z Instagramem. Nie wiem jak długo to potrwa, czy wytrwam i w ogóle, bo w temacie tym czuję się trochę niepewnie, ale co tam - trzeba spróbować! :) a do odwiedzin mnie zapraszam o TU :)

Wracając do kartki, która - nietypowo dla mnie - w formie taga jest. Tworząc ją poleciałam w lilie, fiolety i róże, i turkusy. Wszystko za sprawą Magdy - made by Nolanna, od której otrzymałam kilka stempetkowych odbitek, w tym jedną już pokolorowaną cudnie. Nie mogłam jej nie użyć - leżała i kusiła... :)
Tło dla zimowej dziewczynki zrobiłam ze staruszkowych papierów studio75 z odrobiną UHK Gallery. Na to powędrowała mała dama, dwa kwiatki mojego autorstwa (to jeszcze z warsztatów z Ewą S. - o ja chomik!), trochę różowego sznurka i stadko tekturkowych płatków śniegu z Eko-Deco - urzekły mnie i nie mogłam się powstrzymać. Śnieżynki potraktowałam fioletową mgiełką i posypałam brokatem.












Wyzwania:



Tag do 9 XII 2015




To tyle w temacie nowości :) zapraszam jutro! :)
K.

7 komentarzy:

  1. Z Finlandią mi się ta dziewoja na kartce kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie :) w ale dopiero teraz to zauważyłam!

      Usuń
  2. Bardzo mroźny tag :) "Finka" urocza :)
    Dziękuję za podjęcie wyzwania z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca z mrozem, ale wywołuje ciepły uśmiech :) Dziękuję, że bawisz się z TDZ. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zimowy klimat. Dziękuję za udział w zabawie TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag i śliczne kwiatki, dziękuje za udział w zabawie TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...