środa, 10 lutego 2016

Cukierkowo - wiosennie i starocie

Tak właśnie mi wyszło z tą dzisiejszą kartką, cukierkowo i wiosennie. Przez papiery oczywiście. Nieczęsto kartki w takich barwach tworzę, więc aż mi z nią odrobinę dziwnie... z kolorystyką znaczy, bo kartka sama w sobie jest chyba ok? :)

Zobaczyć ją (kartkę) możecie na blogu Eko-Deco, gdzie dziś ruszyło kolejne nasze wyzwanie - zapraszam.

Kartkę przygotowałam z zachomikowanych papierów Piątku 13ego - Babskiego wieczoru oraz Słodko Kwaśny. I tu od razu się tłumaczę - tak, wiem, u mnie ostatnio często starocie (mam na myśli stare kolekcje papierów), ale nic na to nie poradzę, że odgrzebuję, lubię i zużywam. Szkoda mi pozbywać się, bo piękne są! :D
Papiery poprzedzierałam i podkleiłam na dystansach. Dodałam szeroki kawał przezroczystej taśmy zielonej, tekturkę, kwiaty i tasiemki. Na koniec napis od Mosi, ćwieki i sporo kropek różowym perlen penem.







Wyzwania:
GoScrap - paleta kolorystyczna



studio75 - wyzwanie z sercem




Dziękuję za uwagę, życzę Wam spokojnej nocy i pamiętajcie o eko-decowym wyzwaniu :)
K.

2 komentarze:

  1. Przepiękna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki iście wiosenne :) i super! Dziękuję za udział w wyzwaniu GOSCRAP!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...