piątek, 1 grudnia 2017

Bałwanek, elf i łyżwiarka, czyli z postaciami zimowymi bileciki do prezentów

No i jest, jest, jest grudzień!! :D Raduje się tym faktem przeogromnie, bo to przecież jeden z moich dwóch najulubieńszych okresów w roku :))

Z tej okazji dziś będzie wyjątkowo, okołoprezentowo :) a mianowicie chodzi mi o zawieszki/bileciki do świątecznych/mikołajkowych prezentów. Z tego co mi się wydaje, to chyba jeszcze takowej pracy nie pokazywałam u siebie... choć może pamięć mnie myli... no, ale chyba jednak nie było jeszcze u mnie prezentowych zawieszek.

Zawieszki w ilości trzech, przygotowałam z papierów Paper Passion. Na każdym jest inna postać, ale każda zimowa :) i każda pokolorowana przez mnie kredkami akwarelowymi - ot jakoś mnie wciągnęło znów ostatnio :) do tego cekinkowe gwiazdki, koraliki i dzwoneczki oraz oczywiście sznureczek.
Tył każdej z zawieszek stanowi okrągły digi-stempel do wypisania imienia.

Bilecikami zapraszam na świeżuśkie, grudniowe wyzwanie na blogu Paper Passion.









Pozytywnego grudnia dla Wszystkich!! :D

7 komentarzy:

  1. Super zawieszki :) bałwan mnie urzekł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe maluchy na prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Представляю, как здорово получить такой купон вместе с подарком. Ведь в него вложено много тепла и труда. Картинки очень мягкие и приятные. Спасибо, что нашли вдохновение в блоге ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przewieszki pokolorowałaś
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zawieszki, dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...