poniedziałek, 4 grudnia 2017

Choinka z lakierowych kropli

Nie pytajcie mnie skąd pomysł na wykorzystanie lakierów do paznokci... bo nie wiem :) to był jakiś moment kiedy dumałam nad kartką która powstanie w szybki i nieskomplikowanych sposób.

Z kawałka papieru wycięłam szablon - kształt choinki. Szablon przykleiłam do bazy kartki kawałkami taśmy papierowej i zaczęłam kapać lakierami do paznokci... Najpierw lakierem ciemniejszym - odczekałam chwilę żeby podsechł i nie zlał się z drugim kolorem, a potem lakierem jaśniejszym. Kiedy wszystkie kropeczki podeschły, odkleiłam szablon, dodałam gwiazdkę na czubku oraz dokleiłam napis.

Wyszło chyba całkiem nieźle... czy nie? :)






Wyzwanie:
  http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-27.html




 Dzięki za uwagę i udanego mikołajowego tygodnia dla Was :)

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna :) Jaka pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło rewelacyjnie! Kapitalny pomysł i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. liczna minimalistyczna karteczka :-)Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna ta choinka! Niby prosta, a jaka wymowna! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, prosta kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł, wygląda ślicznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. CAS to jednakowoż najbardziej przyciągając wzrok technika...taki paradoks ;)

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    DT " Three Wishes"

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty a bardzo efektowny sposób! Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! ;)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na prostą aczkolwiek elegancką kartkę Bożonarodzeniową. Wbrew pozorom bardzo trudno wykonuje się tego typu prace. Karteczka cudna. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...