poniedziałek, 15 grudnia 2014

"Dżingelbelsi", czyli śnieg nie pada, ale dzwonki dzwonią

Hasło z tytułu posta (dżingelbelsi) wymyślił mój Fader, Tato znaczy :) Zaczerpnął je ze znanej piosenki "Jingle bells" i stworzył z niego jedno słowo oznaczające padający śnieg :D To już teraz chyba wiadomo po kim u mnie takie czasami 'dziwne' słowotwórstwo, he he :):):)

Niestety śnieg u nas nadal nie pada :(:(:( i nawet nie ma ku temu żadnych oznak co by miał się pojawić... buuu!... :( tak bardziej pod wielkanocną podciągnęłabym aktualna pogodę, niż pod bożonarodzeniową, co mnie trochę martwi, no bo jak - Boże Narodzenie bez śniegu?... nie bardzo przecież!

Na kartce mojej dzisiejszej odrobina śniegu jest! :) Kartka jest w kształcie choinki (podpatrzona u Eli), po której kicają bałwanki i mikołaje :) pada trochę śniegu - zarówno tego na papierze, jak i w formie tekturkowej. Kartkę przygotowałam z HoHoHolmes oraz bałwankowo-mikołajowych papierów otrzymanych od Wandy. Poszczególne elementy podkleiłam na dystansie i ozdobiłam perlenpen'em, jakoby śnieg napadał na gałązki. Do tego dzwoneczki dowiązane białym sznurkiem, tekturkowe śnieżynki i gwiazdki oraz przezroczyste półperełki czerwone, zielone i mleczne. Podsumowując - się dzieje na tej choineczce! :D






 


Kartkę przygotowałam według palety barw z wyzwania dwutygodniowego Skarbnicy Pomysłów i zgłaszam ją w wyzwaniu z bałwankiem w Cherry Craft oraz wyzwaniu z choinką w Diabelskim Młynie.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)
Karola

6 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszła ta choinka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze drzewko :)))
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Diabelskiego Młyna z CherryCraft.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze drzewko i nawet bałwanek się na nim znalazł :))
    dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...