piątek, 19 grudnia 2014

Siedzę przedmaratonowo ;)

Tak, to dziś właśnie! Dzień wolny dziś mam - jupi!! :D:D:D
Ale nie to że leżę i pachnę, bo dopiero teraz sobie siadłam i klikam trochę, co by nadgonić z lekka, bo później - w sensie przez najbliższych klika dni, aż do Świąt, czeka mnie już tylko praca i praca z odrobiną pracy... Ale nie tylko siedzę i klikam, gdyż w międzyczasie to jeszcze porządek z paznokciami poczyniam, gdyż pilnie tego wymagały! O i tak to leci mi to wolne, a właściwie to już zleciało, bo wieczór przecież...

Kartka dzisiejsza powstała dwa dni temu w okolicach północy - jak to u mnie standardowo ostatnio, więc nikogo dziwić to nie powinno ;) jest ona - kartka - wielowarstwowa, ale wydaje mi się, że chyba nie przedobrzyłam zbytnio...? Kartkę ukleiłam z pasiastego papieru Przy Kominku, kropkowego Czułe Słówka, tag jest z HoHoHolmes i jeszcze odrobina tektury falistej do tego. Co do papieru to 'przykominkowe' są także dzwonki na gałązce :) Kolorystycznie całość utrzymana w intensywnie czerwonej przewadze, dlatego jak ulał spasowała mi czerwona, rypsowa tasiemka, do której dorzuciłam trochę naturalnego sznurka - pasuje do tektury. Na koniec dwie tekturkowe bombki-zawieszki z Crafty Moly oraz śnieżynki duże i małe. Napis od Mosi :)









Praca Brises - oryginał do zliftowania


 
http://scrap-pracownia.blogspot.com/p/blog-page_8.html
Moja kartkę zgłaszam w:
- zabawie Pracowni Rękodzieła SzOK - lift kartki Brises
- świątecznym bingo Scrap Shop (tekturka, dzwoneczki, zawieszka)
- #10 wyzwaniu "świąteczna czerwień" Craft Style
Dziękując Wam za uwagę jednocześnie zbieram się na wieczorny spacer z moim Soskiem :)
Dobrej nocy!
K

8 komentarzy:

  1. Oj dzieje się, dzieje... Tyle elementów, a tu taki ład... Kartka super, mam wrażenie, że zaraz wyskoczy Mikołaj z choinką... Podziwiam umiejętność łączenia tylu elementów w tak zgrabną całość :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, dokładnie tyle elementów, a wszystko tak perfekcyjnie do siebie pasuje. Zazdroszczę wyczucia kolorów i kształtów w tworzeniu i talentu :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga http://rekotworzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny,klimatyczny, świąteczny grubasek ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka cudowna jest, a maraton trwa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca ! Dziękujemy za wspólną zabawę praz udział w wyzwaniu Świąteczne Bongo w ScrapShop !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna - uwielbiam te kolory. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...