piątek, 26 grudnia 2014

Raki, raki nieboraki... czyli kraby :)

Halo! Halo! Świętujecie?
Ja pomału porwacam, a właściwie to już wróciłam ze świątecznego wyjazdu i spotkania w gronie rodzinnym. No niestety, trzeba było, gdyż już jutro do pracy rodacy!! Takie trochę krótkie te święta, ze dwa dni jeszcze by się przydało :D ale nic to - za chwilę kolejne sylwestrowo-noworoczne wolne, więc dramatu nie ma! :):)

A tytułowe raki?... są wesołe i kicające po choinkach :)
A komu taka kartka potrzebna była?... Katarzynie oczywiście :) no bo komuż by innemu jak nie Jej właśnie! ;) i nic to że raki jakby tak trochę są krabami :D:D:D ważne, że kartka się spodobała!
Przygotowałam ją z Ciepłej zimy, gdyż do dziś sporo takiej ciepłej zimy mieliśmy... ale na szczęście w końcu jest śnieg!! Choinki są z Zimowej Bajki, do tego kilka prezentów, kilka słodyczy i kilka skarpet świątecznych oraz raki-kraby :) Napis - ja :)






http://projectprezent.blogspot.com/2014/12/jesli-swieta-to-tylko-z-choinka.html 

Moją ostatnią świąteczną kartkę w tym roku zgłaszam w #2 wyzwaniu Project Prezent.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam!!
K.

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne rako-kraby :D Już dawno nie widziałam tak pozytywnej, wesołej kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wesoła karteczka! Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesoła :)
    P.S. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka świetna, wesoła i pozytywna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza! :D Idzie rak nieborak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie i kolorowo! Dzieki za dołączenie do zabawy z Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...