poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Motor to motor, czyli rower w zapasie

Kolejna i ostatnia już kartka dla Natalii i Marka.
Ta dzisiejsza jest od kolegów z pracy, mojej byłej pracy. W sezonie Marek przemieszcza się na motocyklu, w prawdzie nie takim jak ten na kartce, tylko ścigaczem, ale motor to motor! :P a jakby ten odmówił współpracy, to zawsze można przesiąść się na rower :)

Kartkę przygotowałam z Carpe Diem Piątku 13ego. Papiery te leżakowały u mnie dobre pół roku, przez moment chyba nawet o nich zapomniałam... ale w końcu przyszedł ich czas :) Brzegi poszczególnych warstw potargałam i podkleiłam na piance dystansowej. Do tego całość pociapałam akrylówkami. Do ozdoby użyłam tekturkowych napisów, które też maźnęłam farbą, a po jej wyschnięciu postawiłam kilka perełek Flamingo. Na koniec kompozycja z piórek, kwiatów i sznurka, którym dowiązałam też małe metalowe piórko, oraz małe romby podklejone na dystansie - pomysł podpatrzony u Iluszki. Grafika  - klik, napis - ja. Całość pochlapana i pociapana rozwodnioną białą akrylówką.
















BANEREK DO POBRANIA 



Dziękuję za uwagę :) udanego początku tygodnia i końca miesiąca :)
K.

9 komentarzy:

  1. Motor, karteczka i rowerek super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, grafika jest cudna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle optymistyczna i oryginalna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, zabawna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Srap:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory i super klimat na kartce stworzyłaś ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważne połączenie kolorków :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kolorystyka, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...