poniedziałek, 1 czerwca 2015

Lepiej późno niż później, czyli będzie zabawa!

Co by aby się nie pogrążać się, to nie będę wspominała ile "wieków" temu przygotowywałam te zaproszenia... Jak ten czas zapiernicza!! Najzwyczajniej w świecie wyleciało mi z głowy, później miałam w planie inne plany i realizacje, potem znowu brak czasu, o i tak minęły blisko dwa miesiące! Ale najważniejsze jest to, że wreszcie się udało, że wreszcie są! :)

Kinga, córa mojej Barańskiej, skończyła gimnazjum i w związku z tym bawić się i świętować będzie na komersie :) Zaproszenia na tą okoliczność otrzymało grono pedagogiczne, a do ich przygotowania użyłam papierów UHaKowych podklejonych na piankach dystansowych - Paris Paris Eiffel i Chocolate. Bazą jest papier wizytówkowy z delikatną fakturą. Do tego grafika z tańczącą parą i kokardy w dwóch kolorach. Napisy to naklejki w kolorze złotym, które dostałam od Ewci - Ev Saint Deco.









Reasumując - lepiej późno niż później... :)
Pozdrawiam!
K.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...